FAQ

Het antwoord op je vraag is..

Via onze app 'Mijn Actief' vind je allerlei informatie, waaronder je loonstroken. Hierop staat hoeveel uren je hebt gewerkt en wat we hebben uitbetaald. Er staan ook andere gegevens; zoals hoeveel vakantiedagen je hebt opgebouwd, hoeveel loonbelasting en verzekeringspremies zijn ingehouden. Deze informatie is ook online op te vragen via “Mijn Actief Werkt!”, je persoonlijke pagina via Actiefwerkt.nl.

Als je ziek bent is dat zowel voor jou als voor het bedrijf erg vervelend. Gelukkig kunnen we er samen voor zorgen dat het werk niet stil komt te liggen. Als je je op tijd ziek meldt, kunnen wij een andere collega inzetten die jouw werk overneemt. Omdat we op jouw inzet rekenen, is het belangrijk dat je zo snel mogelijk het bedrijf belt waar je werkt. Bel ons vóór 9.00 uur en geef het adres op waar je tijdens je ziekte verblijft. We zullen af en toe contact opnemen om te kijken hoe het met je gaat.
We betalen je salaris per week of per vier weken uit. Dat mag je zelf aangeven. We kunnen je alleen op tijd uitbetalen als je ook op tijd je uren aan ons hebt doorgegeven.
Je urendeclaraties vul je zelf wekelijks in op ons online urensysteem.
Je ontvangt vanaf dag 1 het loon dat gebruikelijk is bij de inlener voor de functie die je gaat uitvoeren (inlenersbeloning). We leggen dit vast in de uitzendovereenkomst.

Helaas.

Jouw gekozen filter leverde geen resultaten op.

Whoops! Er is wat fout gegaan...

Tijdens het laden is er wat fout gegaan, probeer het later opnieuw.